FUE & INNOVACIÓ

FUE & INNOVACIÓN

T’agradaria formar part dels nostres projectes?
CONTACTAR

TALENT INVESTIGADOR

En un entorn on la innovació ja no depèn només de la tecnologia, sinó de la manera com pensem, el talent investigador es converteix en el motor del canvi. Des de la Fundación Universidad-Empresa (FUE), actuem com un pont estratègic facilitant la transferència de coneixement i tecnologia.

Mitjançant iniciatives clau com la gestió del Portal d’Ocupació d’R+D+i, la fundació promou la inserció laboral de perfils altament qualificats en entorns corporatius. L’objectiu és doble: dotar les empreses de capacitats científiques avançades i oferir als investigadors un ecosistema sòlid on aplicar el seu coneixement al mercat real, transformant idees brillants en solucions competitives.

 MATCH YOUR LAB

Amb l’objectiu de crear espais col·laboratius entre universitat i empresa, MATCH YOUT LAB promou sinergies entre ambdós àmbits per impulsar la innovació i la recerca. Aquest enfocament permet aprofitar el coneixement acadèmic i aplicar-lo al sector empresarial, generant beneficis mutus i avanços significatius en diverses àrees.

home-fue-innovacion-imagen-1

PRIMEX

Primex, el laboratori d’innovació radical de la Fundación Universidad-Empresa

  • PrimeX és el laboratori d’innovació radical de la FUE, en el qual busquem solucions a problemes reals del món global amb talent jove.

  • PrimeX facilita les eines necessàries a estudiants, universitats i empreses per afrontar els grans reptes globals que la humanitat haurà d’enfrontar en els propers anys.

  • PrimeX és la combinació d’innovació i creativitat; és una manera de canviar el món i d’avançar-nos als reptes del futur.

PORTAL D’OCUPACIÓ I+D+i

Oportunitats professionals, formació i assessorament per a perfils d’alta qualificació

El Portal d’Ocupació I+D+i és un portal especialitzat en ocupació altament qualificada en I+D+i, els objectius del qual són:

  • Proporcionar oportunitats d’ocupació a professionals STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics) en l’àmbit de la I+D+i, abastant totes les fases del desenvolupament professional.

  • Satisfer la necessitat d’empreses, universitats i centres de recerca d’aquests perfils.

  • Oferir tots els serveis requerits per candidats i empreses per garantir l’orientació professional i l’adequació dels candidats als llocs de treball.

home-fue-innovacion-imagen-2
home-fue-innovacion-imagen-3

BUTLLETÍ D’INNOVACIÓ

Información útil relacionada con la I+D+i

La Fundación posa a disposició d’empreses, universitats, centres de recerca i investigadors informació d’utilitat sobre tots aquells aspectes de la I+D+i que poden contribuir a millorar la posició competitiva de les empreses: convocatòries de programes nacionals i europeus; ajudes per a la I+D+i; recerca de socis; congressos, jornades, seminaris i premis; beques i ofertes d’ocupació, entre d’altres.

Aquesta informació és accessible a la web de la Fundación i també a través d’un Butlletí Informatiu mensual que s’envia, de forma gratuïta, mitjançant subscripció.